Važnost građenja odnosa s kupcima

  • Odnosi na relaciji kupac-prodavač-zadovoljstvo
  • Osvještavanje doživljaja kupca
  • Osvještavanje doživljaja prodavača
  • Osvještavanje postojeće razine kvalitete usluge koju pružamo
  • Osvještavanje očekivanja kupaca i standarda na tržištu
  • Komunikacija i usklađivanje kao alati u procesu postizanja zadovoljstva i odanosti kupca
  • Obilježja kvalitetnih odnosa
  • Kako graditi kvalitetne odnose s kupcima koji osiguravaju dugoročnu odanost
  • Percepcija, jezik i emocije
  • Od pritužbe do satisfakcije
  • Kako upoznati potrebe kupca i pružiti upravo ono što traži
  • Kako osigurati da kupac o nama govori upravo ono što želimo da drugi o nama čuju
  • Napredno razumijevanje koncepta dosljednosti i odgovornosti u odnosima s kupcima
  • 3Z model – kako do kupca koji je zadovoljan, koji će nas zapamtiti i zabilježiti u „svoju knjigu omiljenih mjesta na kojima kupuje“

Važnost izgradnje dobrog odnosa s kupcima:

  • BE READY – spremnost da se u svakom trenutku privuče novog i ispune sve želje starog kupca
  • BE THERE – prepoznavanje i probuđivanje interesa o kupcu
  • BE HELPFUL – razumijevanje za kupčeva pitanja i primjedbe
  • BE REMEMBERED – želja da se ostane zapamćen i da se stvori osjećaj povjerenja kod kupca

 

Metode rada:

  • On-camera trening
  • Simulacije raznih prodajnih situacija
  • Interpretacija snimki
  • Davanje feedbacka
  • Vježbe