Uvodno o upravljanju vremenom

  • Što je vrijeme
  • Shvaćanja pojma «vrijeme», uspješno upravljanje vremenom i stres

 

Uvod u uspješno planiranje aktivnosti u poslovnoj organizaciji

  • Vizija – kakvoj budućnosti stremimo
  • Usklađenost osobne vizije svakog pojedinca s organizacijskom vizijom

 

Definiranje željenih ishoda

  • Razlika između cilja i željenog ishoda
  • Odabir ambicioznih, ali ostvarivih željenih ishoda
  • Kako kvalitetno oblikovati ishode

 

Strateško i operativno planiranje

  • Odnos strateškog i operativnog planiranja
  • Izrada individualnog operativnog plana: kako planirati godinu, kvartal, mjesec…
  • Fragmentiranje velikih radnih zadataka
  • Planiranje vremena za neplanirane aktivnosti i za planiranje vremena
  • Načelo fleksibilnosti: kako individualni operativni plan prilagođavati tekućim promjenama

Vještina prioritiziranja

  • Matrica “hitno-bitno”
  • Pravilo “80-20”

 

Upravljanje emocijama kao preduvjet uspješnog upravljanja vremenom

  • Upravljajući vremenom upravljamo sobom
  • Što su otpori prema radnim zadacima i kakve emocije bude u nama

 

Upravljanje vremenom – korisni savjeti i tehnike

  • Time log – osvijestimo na što trošimo vrijeme
  • Identifikacija aktivnosti koje nam svakodnevno “kradu vrijeme”
  • Upravljanje vremenom i strategije upotrebe telefona i elektronske pošte

 

Metode rada:

  • On-camera trening
  • Simulacije raznih situacija
  • Interpretacija snimki
  • Davanje feedbacka