Uvodno o upravljanju vremenom
- Što je vrijeme
- Shvaćanja pojma «vrijeme», uspješno upravljanje vremenom i stres
Uvod u uspješno planiranje aktivnosti u poslovnoj organizaciji
- Vizija – kakvoj budućnosti stremimo
- Usklađenost osobne vizije svakog pojedinca s organizacijskom vizijom
Definiranje željenih ishoda
- Razlika između cilja i željenog ishoda
- Odabir ambicioznih, ali ostvarivih željenih ishoda
- Kako kvalitetno oblikovati ishode
Strateško i operativno planiranje
- Odnos strateškog i operativnog planiranja
- Izrada individualnog operativnog plana: kako planirati godinu, kvartal, mjesec…
- Fragmentiranje velikih radnih zadataka
- Planiranje vremena za neplanirane aktivnosti i za planiranje vremena
- Načelo fleksibilnosti: kako individualni operativni plan prilagođavati tekućim promjenama
Vještina prioritiziranja
- Matrica “hitno-bitno”
- Pravilo “80-20”
Upravljanje emocijama kao preduvjet uspješnog upravljanja vremenom
- Upravljajući vremenom upravljamo sobom
- Što su otpori prema radnim zadacima i kakve emocije bude u nama
Upravljanje vremenom – korisni savjeti i tehnike
- Time log – osvijestimo na što trošimo vrijeme
- Identifikacija aktivnosti koje nam svakodnevno “kradu vrijeme”
- Upravljanje vremenom i strategije upotrebe telefona i elektronske pošte
Metode rada:
- On-camera trening
- Simulacije raznih situacija
- Interpretacija snimki
- Davanje feedbacka