Sadržaj modula:
- Analiza čimbenika komunikacije i 5 prodajnih koraka
- Svladavanje vještine telefonske komunikacije
- Ljubaznost kao preduvjet građenja dobrih međuljudskih odnosa
- «da» pitanja / «da» setovi kao metoda usklađivanja sa klijentom
- Nenasilna komunikacija po modelu Marshala A.Rosenberga
- Postprodaja
- Cross i Up selling procesi u prodajnom ciklusu
- Preporuke kao izvor novih kontakata sa klijentima
- Pravilna obrada prigovora i reklamacija
Glavne teme:
- Telefonska komunikacija
- Ljubaznost – građenje odnosa
- Nenasilna komunikacija
- «DA» setovi
- Preporuke
- Prigovori
- Reklamacije
- Postprodaja
- Cross i up selling
Koristi – nakon treninga polaznici će biti u mogućnosti:
- Koristiti AIDA metodu prilikom telefonske komunikacije / prodaje
- Ljubaznošću prevladavati otpore pri uspostavi dobrih poslovnih odnosa
- Koristiti «DA» setove kao alat usklađivanja prodavača i klijenta
- Primijeniti metodu nenasilne komunikacije prilikom pojave konflikata
- Aktivirati postprodaju kroz cross i up selling procese
- Lako dobivati preporuke klijenata kao bazu za uspostavu novih kontakata
- Pravilno obraditi prigovore potencijalnih klijenata
- Obraditi reklamacija postojećih klijenata tako da si stvaraju prilike za nove prodaje
Metode rada:
- On-camera trening
- Snimanje prodajnog razgovora po koracima
- Interpretacija snimki
- Davanje feedbacka
- Simulacije i vježbe