Naš program ispitivanja Q&S prati i podiže razinu kvalitete usluge kod davatelja usluge- naručitelja programa. Cilj je postići što veće zadovoljstvo i ,naposljetku, odanost krajnjih korisnika.

U uvjetima sve veće konkurencije i sve zahtjevnijih korisnika, kvaliteta usluge ne bi smjela biti prepuštena slučajnost.

S obzirom na to da svaka usluga nosi svoje posebnosti postavili smo okvire programa, a kompletna standardizacija dizajnira se prema konkretnim potrebama i specifičnostima pojedine usluge i/ili tvrtke naručitelja programa.

Program Q&S ima za cilj pomoći tvrtkama kako bi unaprijedili svoju uslugu i tako pridobili zadovoljne i odane korisnike. S obzirom da svaka usluga nosi svoje posebnosti standardizirali smo samo okvire programa, dok se kompletna standardizacija radi prema konkretnim potrebama i specifičnostima pojedine usluge i/ili tvrtke.

A) Programom Q&S uobičajeno pratimo

 

  • Dostupnost usluge, proizvoda
  • Ambijent na prodajnim mjestima
  • Uslužnost, kvalitetu i prodajne vještine zaposlenika
  • Informiranost zaposlenika o proizvodima uslugama i marketinškim akcijama
  • Izbor i kvalitetu proizvoda i usluga
  • Brzinu pružene usluge
  • Customer care
  • Cijenu usluge (proizvoda) u odnosu na njezinu kvalitetu

 

IZGLED USLUŽNOG MJESTA

  • Lokacija i dostupnost
  • Uređenje i organizacija prostora
  • Podrška
  • Ambijent (urednost i čistoća, temperatura zraka, mirisi, glazba, boje, zelenilo)
  • Pravila o predstavljanju usluga i/ili proizvoda na uslužnim ili prodajnim mjestima

IZGLED ZAPOSLENIKA

  • Odijevanje zaposlenika
  • Urednost i higijena zaposlenika

 

ODNOS ZAPOSLENIKA PREMA KLIJENTIMA

  • Doček klijenata – ljubaznost
  • Pružanje usluge – profesionalnost
  • Davanje informacija – informiranost zaposlenika o sadržajima
  • Postupanje u slučaju prigovora klijenata
  • Naplata usluge i/ili proizvoda
  • Briga za klijenta

 

PRODAJNE VJEŠTINE

  • Prezentacija raspoloživih usluga
  • Cross – selling (nuđenje dodatnih proizvoda)
  • Up – selling (nuđenje više kategorije istih proizvoda)

B) Faze provođenja programa Q&S

  • Izrada standarda za praćenje razine kvalitete usluge kod naručitelja programa.
  • Praćenje poslovnih procesa i razine kvalitete usluge prema utvrđenim standardima od strane specijaliziranih i posebno educiranih osoba – agenata za praćenje razine kvalitete usluge koji su u svojstvu pravnih ili fizičkih osoba.
  • Izrada i prezentacija izvještaja za naručitelja programa o provođenju standarda.
  • Usporedba izvještaja s prethodnim procjenama u svakoj sastavnici usluge.
  • Edukacije i treninzi za zaposlenike – upoznavanje zaposlenika sa suvremenim metodama o izgradnji učinkovitih odnosa s klijentima temeljenih na kvalitetnoj usluzi.
  • Ponovno praćenje kojim se prati napredak u poštivanju standarda

C) Za uspjeh programa važna je

  • Podrška i posvećenost menadžmenta naručitelja programa
  • Edukacija i komunikacija sa zaposlenicima o provođenju standarda, benefitu koji se dobiva podizanjem kvalitete usluge
  • Motivacija radnih timova i pojedinaca kako bi se što bolje provodili standardi
  • Suradnja naručitelja u izradi standarda za provođenje programa
  • Edukacije i treninzi za zaposlenike na osnovu dobivenih povratnih informacija
  • Transparentan sustav nagrađivanja i motiviranja zaposlenika

D) Naš management, agenti, treneri

  • Ekonomisti, psiholozi, psihijatri, novinari…
  • Kombinacija teoretskog znanja i praktičnog iskustva
  • Vodili poslovne sustave u zemlji i inozemstvu
  • Kao konzultanti radili za klijente u Hrvatskoj, Švicarskoj, Nizozemskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Crnoj Gori
  • Više od 2000 organiziranih/ vođenih obrazovnih procesa, treninga

Agenti za praćenje kvalitete usluge predstavljaju se kao potencijalni klijenti ili gosti i na taj način ‘iz prve ruke’ doživljavaju razinu pružene usluge. U dogovoru s naručiteljem programa ugovara se količina ili iznos koju agent za provjeru razine kvalitete usluge treba konzumirati da bi u potpunosti doživio i ocijenio cjelokupni proces usluge. Agenti su punoljetne osobe hrvatskog i stranog državljanstva koje su prošle našu selekciju i edukacije (Briga za klijenta, Vještine uspješne prodajne komunikacije, Osnove kvalitetne usluge,..) da bi mogli što objektivnije procijeniti razinu kvalitete usluge kod naručitelja programa.

Agenti koji obavljaju procjenu izabrani su i educirani upravo za procjenu onih poslovnih (uslužnih) procesa koje će pratiti kod naručitelja programa. U skladu s personaliziranim pristupom formiranja programa, odabiremo agente temeljem specifičnosti usluga, proizvoda te poslovanja naručitelja. Agenti koji će pratiti kvalitetu usluge ujedno su i reprezentativan uzorak ciljne skupine na koju je orijentirano poslovanje naručitelja. Objektivnosti istraživanja, osim izrađenih standarda, doprinosi i činjenica da agenti istraživanje provode nenajavljeno, jer zaposlenici ne znaju tko su agenti.

Program nikoga ne obezvrjeđuje niti dovodi u neugodnu situaciju, već na osnovi objektivne povratne informacije pronalazi uslužna područja na kojima su moguća poboljšanja usluge. Mi garantiramo profesionalnost i pouzdanost svojih agenata i izvještaja – na tome temeljimo i gradimo ovaj program.

 

Izvještaje o kvaliteti usluge jednostavno i u kratkom roku isporučujemo naručitelju:

  • Uz pomoć web-aplikacije i softverskog rješenja
  • Aplikacija se može koristiti s bilo koje lokacije na kojoj postoji pristup Internetu – izvrsno rješenje za davatelje usluga  s više lokacija

E) Zašto provoditi Q&S?

Zavirite u mozak kupca/gosta/klijenta, čujte njihove komentara:

  • Nisam mogla pronaći što sam tražio(la), a nikoga nije bilo da mi pomogne
  • Zaposlenici su se svađali pred gostima
  • Nisu bili ljubazni prema meni, tamo se više neću vratiti
  • Prodajni prostor je bio neuredan
  • Ne možemo prolaziti po hodnicima jer kolica za održavanje ometaju prolaz gostima
  • Soba u kojoj gostujemo je prljava, ne čiste ju redovito
  • Sam sam morao otići i naručiti piće jer konobar nije došao po narudžbu

 

  • Sam sam morao otići i naručiti piće jer konobar nije došao po narudžbu
  • Hrana koju smo dobili nije svježe pripremljena
  • Krivo su mi naplatili
  • Nisam dobio(la) račun
  • Nisu nas pozdravili na ulazu/izlazu
  • Nisu se zahvalili na boravku
  • Nismo se osjećali dobrodošlo…